úterý 14. září 2010

Deneb

Včera, za 10 minut sedm, jsem ještě vysedával u počítače a v 19.10 jsem už seděl na Střelnici a užasle poslouchal krásnou hudbu a koukal na krásné dívky ze seskupení s názvem Deneb.
Byla to opravdu náhoda, že jsem na to takhle v podvečer narazil, ale náhoda moc příjemná. Podle jejich vlastních slov hrají lidovou hudbu balkánských zemí, ale i z českých, moravských a jiných písní.
Stále více se mi potvrzuje, že nezáleží na stylu hrané muziky, ale že muzika je prostě dobrá a špatná. A ta včera byla fakt dobrá. Tímto jim děkuji za nevšední zážitek a přeji mnoho úspěchů a mnohem víc diváků a fanoušků, než bylo včera v Kadani.
Mimochodem když jsem hledal nějaké info o kapele, tak jsem také zjistil že Deneb je nejjasnější hvězdou souhvězdí labutě a ze slovo Deneb je arabského původu a znamená - ocas labutě. :-)



Tak tahle mě fakt bavila. Jen kytara a krásný zpěv.......




Další moc pěknej kousek......

1 komentář:

  1. Tu první mám nahranou v Kadani, ale mám dojebanej foťák, tak to nejde přetáhnout do kompu. Zkusím to zítra v kanclu.

    OdpovědětVymazat