sobota 7. srpna 2010

Druhá smrt Premiere




Je to už skoro rok, co skončil můj oblíbený časopis, časopis Premiere. Byl to časopis, který byl pro filmového fandu, troufnu si říct, nepostradatelný.
Kromě recenzí filmových novinek, přinášel také velmi zajímavé a velmi vtipně napsané články o filmové technice, Hercích, Herečkách, Režizérech a vlastně o všem, co s filmem jen trochu souvisí. Vycházeli v něm také články o starších filmech. Jak přicházeli na svět, jaký měli tehdy ohlas, příhody z natáčení, atd.
Skončil prý pro nedostatek inzerentů a tedy peněz. Osobně bych byl ochoten zaplati za něj dvojnásobek, jen kdyby vycházel dál.
Nejhorší je, že nás v posledním čísle tvůrci časopisu ujištovali, že Premiere nekončí, ale přesouvá se na internet. Bohužel jsem se dnes po dlouhé době koukal na jejich stránky a je to jen a jen k pláči. Poslední recenze je 3 měsíce stará a jinak nic a zase nic. Je to jen stín mého oblíbeného časopisu.
Řekl bych, že tu po skončení Premiere zeje ohromná díra. Poraďte mi prosím alespoň nějaké internetové stránky, na kterých bych se seriózně dověděl, co nového se chystá, na co se můžu těšit, na co mám zajít do kina a čemu se raději vyhnout.
Protože osobně jsem nenašel nic a Premiere je už definitivně mrtvý.

2 komentáře:

  1. Těch filmů je tolik, že bych ti poradil koupit někde starý čísla Premiere a číst je jako by byly nový;) Určitě o nic zásadního nepřijdeš a objevíš spoustu novýho. Já mám takhle doma Kino, ročníky 1961-1968 a objevuju pořád nový a nový věci :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vidím tak, že náhradu za Premiere (i když stránky byly nic moc) neseženeme, je tedy načase spustit server vlastní...

    OdpovědětVymazat