neděle 22. srpna 2010

Mluviti sříbro mlčeti zlato??

Nedávno jsem měl zajímavý rozhovor o tom, jestli když přistihneme partnera našeho kamaráda s někým, kdo je opačného pohlaví a ještě k tomu v nějaké intimní situaci, tak jestli je dobře to kamarádovi říct.
Přiznám se, že jsme se úplně neshodli. Já bych mu (nebo jí) to neřekl. Myslím si že je to pouze jejich věc a že mě do toho nic není. Třeba mají volný vztah a dělají to normálně, třeba o nic nešlo a třeba o tom kamarád ví, ale dělá že se nic neděje. Myslím si taky, že nejlepší způsob jak ukončit přátelství je povědět pravdu. Protože i kdyby to dopadlo "dobře", tak budu navždy ten, co jejich vztah rozbil.
Chápu ale i argumenty protistrany. Že by každý měl znát pravdu ať je jakákoliv. Jak se na mě bude kamarád dívat až se to dozví a bude mu jasné že jsem o tom celou dobu věděl.
A protože není všechno jen černé a bílé, tak je tady ještě verze, říct, ale pouze pokud nemají děti a je tedy ještě minimum v sázce.
Vytvořil jsem proto hlasovací tabulku, kde jsem se pokusil udělat všechny možnosti. Taky budu rád, když se k tomu vyjádříte.

1 komentář:

  1. Myslím,že bych to kamarádce neřekla,ale nevěrníkovi bych řádně vyčinila.
    Hana

    OdpovědětVymazat