čtvrtek 21. dubna 2011

Český Kinsey

Včera jsme měli zkoušku na Střelnici, kde se od 19 hodin konala také beseda s Radimem Uzlem. Neodolali jsme a šli jsme si ho také poslechnout.
MUDr. Radima Uzla jsem poprvé zaznamenal před cca 10ti lety, když v rádiu odpovídal na dotazy posluchačů v pořadu Červené Uši. Neposlouchal jsem ho nějak pravidelně, ale párkrát jsem to slyšel a už tenkrát mě ten člověk zaujal názory, až neslýchanou otevřeností nad tématy, o kterých se lidem stále špatně mluví, vtipem a nadhledem.
A tak to bylo i včera. Neúnavně odpovídal na naše otázky asi dvě hodiny, které velmi rychle utekly. Uvědomil jsem si, že tento člověk je vlastně takový český Kinsey. Neúnavně páchá sexuální osvětu už neuvěřitelnou řadu let. A to mě také včera zarazilo. Je mu už 71 let a absolutně na to nevypadá. Myslí mu to, pamatuje si a i fyzicky vypadá velmi dobře.
Nakonec jsme se s Honzíkem shodli, že nám vlastně neříká nic nového a že jsme tyto témata a ještě mnohé jiné už dávno probrali při společné cestě Kadaň – Berlín – Lipsko – Kadaň. Od něj se nám jen dostalo takového oficiálního potvrzení, že nejsme úchyláci. :-))



2 komentáře:

  1. Pěkný Pavlíku a pravdivý ... Jirka B

    OdpovědětVymazat
  2. Alex: Škoda že jsem se nemohl zůčasnit....

    OdpovědětVymazat