neděle 5. února 2012

Nesouhlasím

Dnes jsem koukal na agresivní kampaň proti potratům na stránkách zde. V současné době dávají před školy poměrně kontroverzní billboardy.

A já s nimi nesouhlasím! Myslím si, že by si každá žena měla rozhodnout, zda dítě, které počala, chce také donosit, porodit a vychovat. Samozřejmě jsem pro prevenci a je mi kolikrát s podivem, že při dnešní dostupnosti velikého množství antikoncepce a velké informovanosti o ní, se to někomu může ještě stát. Bohužel je to tak, důvody jsou různé a stát se může opravdu cokoliv. A když už se to stane, měla by být možnost vzít to ještě zpět.

Vychovávat dítě není vůbec žádná legrace. Doslova vás to pohltí. Nejde jen o finanční stránku věci, která je náročná a ne všichni jí vůbec mají možnost zvládnout, ale také o spoustu a spoustu času, obětování, strachu, obav a energie. Kdokoliv, kdo se na to prostě z jakéhokoliv důvodu necítí, měl by mít možnost tuto situaci ještě zvrátit a třeba pár let počkat, až bude připraven.

1 komentář:

  1. Jsem vnitřně naprosto proti potratům a nechtěl bych žít se ženou, která je schvaluje, ale zároveň nechci potraty zakázat, ať se každý rozhodne sám, jestli má na vraždu svého dítěte v neviditelném a přesto už fyzickém stavu... agresivní kampaň nepotřebuji, a tak jsem si ji ani nepustil, věřím, že je to maso:(

    OdpovědětVymazat