čtvrtek 2. května 2013

Fenomén drsných hochů.



Všichni jsme to již viděli. Řidič v autě více leží, než sedí, při každém rozjezdu kvílí gumy a je jedno kolik má před sebou místa, vždy jede na plno a pak ukrutně brzdí. Stačí jen zadní křídlo, vybrakovaný výfuk a "drsné" auto k "drsným" kouskům je tu. Potkáte-li ho na ulici, vidíte urputnou snahu o co nejdrsnější pohled. Nejde jen o tyto řidiče, ale i o týpky, kteří nevynechají žádnou příležitost na svléknutí trička nebo převržení popelnice, protože tohle je přece hodně hustý a obdivuhodný. Pokud mají kolem sebe pár kamarádů se stejným smýšlením, drzost a drsnost tohoto "gangu" závratně stoupá.  
Snažím se přijít na to, kde je smysl tohoto počínání. Jistě to nebude závod o co nejvyšší spotřebu auta nebo o co nejrychlejší opotřebení brzd. Taky strach mi ještě nikdy nenahnali. Zatím jen smích a kroucení hlavou.
Předpokládám, že jde o upoutání opačného pohlaví, ale když jsem se bavil se svou drahou, která je jistě cílová skupina těchto drsoňů, nijak jí to neimponuje a přijde jí to stejně trapné a ubohé jako mě. Takže to má spíše opačný efekt.

Můžete mi tedy někdo vysvětlit, proč to vlastně dělají?




1 komentář:

  1. Já vím, Protože jsou v pubertě a nemají moc inteligence. Chtěj být stejně drsný, jako jejich vzory v Bronxu. A právě díky svojí malé inteligenci nemají na nic víc, než někoho kopírovat.

    OdpovědětVymazat