středa 30. prosince 2009

Můj boj



Nemá cenu chodit kolem horké kaše, ani naoko dělat že to není pravda.
Ano, za posledních pět měsíců se mi podařilo zhubnout 24 kilo. Stálo mě to spoustu námahy a odříkání, ale dokázal jsem to a jsem na sebe pyšnej.
Nepomohla mi žádná nemoc, ani zázračné a zaručené způsoby z reklam. Pomohla mi Janička, které tímto moc a moc děkuji a jí doporučený systém založený na počítání přijaté energie. V zásadě jde o to vydat více energie, než jí přijmout.
Bohužel pro mě a pro všechny lidi trpící nadváhou je tohle jen půlka úspěchu. Čeká mě nikdy nekončící boj o udržení váhy, kterou teď mám a možná ještě něco poupravit. Držte mi palce.
Na závěr přidám ještě pár čísel. Původní váha - 110 kilo, nynější váha - 86 kilo. Původní obvod pasu - 118 cm, Nynější obvod pasu - 100 cm.
Přidal jsem ještě dvě fotky a doufám že poznáte, která je předtím a která je potom. :-)

5 komentářů:

  1. Pavlíku,
    jsem na tebe moc pyšná.....tenkrát,když jsem ti dávala tu slavnou brožurku,a povídala ti o tom,kolik KJ má jedno rajče.....moc jsem tomu nevěřila,že při tvém sedavém povolání tohle dokážeš......a pak přišla sms:"mám dole 10 kg"!
    a já si řekla"no,pane jo"
    Hlavně si to dokázal ty sám.....ten,kdo nikdy nebyl tlustej,tohle nepochopí,a proto ,kdybych náhodou přibrala na svých tenkrát krásných 90 kg,půjčíš mi tu brožurku,vid????
    Těším se na léto,až spolu dáme výšlap,a ke studánce to vydupeš jako nic.....
    Janík

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju Pavlíku.sluší ti to.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych řekl, že ti to pěkně zkřivilo nohy :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Evičko, děkuju. Tobě to sluší vždycky.
    Honzíku, bohužel mi to zkřivilo hlavně povahu. :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Seš fešák K :-)

    OdpovědětVymazat