středa 30. prosince 2009

PF 2010

Je čas vánoc a někteří lidé mají pocit, že musí všem svým "přátelům" stůj co stůj poslat nějakou kýčovitou, nebo rádobyvtipnou sms (nebo e- mail) s přáním všeho nejlepšího do nového roku. Přátele píšu v uvozovkách, protože si nemyslím že skutečný přítel je ten na kterého mám číslo, nebo e - mail.
Myslím si že opsat odněkud stupidní básničku a poslat jí bez počátečního oslovení (přeci nebudu pořád měnit jména) všem lidem co mám v mobilu, včetně zákaznické linky operátora, nebo na všechny e- maily v adresáři je spíš urážka.
Letos jsem se rozhodl bojkotovat tento zvyk a neposlal jsem ani jednu sms a ani jsem na žádnou neodpověděl. Může se to zdát nezdvořilé, ale já se chci s kamarády vídat a popřát jim nejlépe osobně. A když to bohužel nejde, tak si chci dát s přáním práci, aby bylo vidět, jak mi na nich záleží.
Letos mi přišlo mnohem míň sms něž loni a to znamená že to došlo více lidem, nebo že mám míň kamarádů.:-) Je taky možné že to spousta lidí vyřešila tím že prání vyvěsili na facebook a tím to považují za vyřízené.
Dal jsem si novoroční předsevzetí že si do příštích vánoc seženu na všechny své přátele a známé adresu a napíšu jim pohled. Říkejte si třeba že jsem se vrátil o pár let zpátky, že se bráním pokroku, nebo že jsem romantik, ale vpomeňte si když Vám přišel ručně napsaný pohled, na kterém, když měl kamarád děcko, bylo kostrbatým písmem napsáno jeho vlastní rukou jeho jméno. To mělo kouzlo!
Uvidíte sami jestli se mi to podaří, nebo jestli jsem své předsevzetí zase nedodržel. Vždycky Vám ale můžu říct že nejte mí přátelé.:-))
A tak tedy naposledy elektronicky přeju Všem prátelům a známým vše nej do roku 2010.

1 komentář:

  1. Nejhezčí byla esemeska 24.prosince v šest hodin, když jsem měl zrovna na patře jazykem analyzoval kus kapříka: "Ničím nerušené Vánoce" podepsán někdo, koho ani neznám:-D Idiot, málem jsem spolknul kost a ještě jsem si zamastil mobil;)

    Jinak mám doma už asi pět let zhruba deset moc pěkných velikonočních pohlednic, tak kdybys to chtěl zkusit dřív, já se k tomu za těch deset let přes každoroční předsevzetí ještě nedostal...:)

    OdpovědětVymazat