čtvrtek 31. prosince 2009

Brittany Murphy


Ačkoliv si myslím že její náhlá smrt v pouhých 32 letech je šokující, tak se mi zdá že jsem jí v médiích nějak nezaznamenal. Když loni v lednu umřel Heath Ledger, nebo letos v červnu Michael Jackson, tak toho byli plné noviny a teď skoro nic. Asi nebyla dostatečně "slavná".
Vždycky když umře takhle znenadání mladý člověk, nutí mě si to uvědomit že opravdu nevíme dne ani hodiny, kdy nastane ten "náš čas". Bereme si hypotéky na 20 let, spřádáme plány roky dopředu a přitom ten příští silvestr už může být klidně bez nás!
Líbí se mi taky věta že budem žít navždy ve vzpomínkách našich blízkých, ale děti mojich dětí už o mě budou vědět kulový.
Pustím si dnes Sin City - město hříchu, kde Brittany hrála a užiju si to. Doporučuju ještě Líbánky, nebo 8 mil.

Žádné komentáře:

Okomentovat