pátek 1. ledna 2010

Silvestr

Měl jsem před silvestrem takovou debatu s mojí milovanou Ivetkou, jestli je silvestr rodinný svátek, nebo ne. Můj názor byl, že vánoce jsou svátky, které by měl člověk strávit jen v kruhu rodinném, ale silvestr je prostě jen důvod pro ožíračku s přáteli.
Nakonec jsme zvolili kompromis a já jel s kamarádem Jirkou na jednu chatu do Vykmanova, kde jsme zjistili že svět je malej a že "čin čin" si při přípitku říkají jen snobové (thanks Paul).Před půlnocí jsme sedli do auta a jeli zpátky do Kadaně, kde na nás s flaškou vína v sobě čekaly naše drahé polovičky. O půlnoci jsme si i s dětma připili a šli ven užít si trochu explozí.
Při tom všem jsem si vzpomněl na Zuzku, které to letos nejen na silvestra nějak nevyšlo a uvědomil jsem si že Iveta měla pravdu. Rodina má být pospolu i na silvestra!
Ještě bych se chtěl zmínit, že můj článek o bojkotu silvestrovských a vánočních sms asi zabral, protože mi včera nenapsal opravdu nikdo a věřte, nebo ne, bylo mi to líto. :-)) Propadnutí úplné beznaději zabránil telefonát pár minut po půlnoci od dvou mojich potencionálních manželek ( v jiných dimenzích a při současné smrti 5ti miliard mužů včetně Píďana :-)) ) a réálných velmi dobrých kamarádek Abee a Páji. Díky holky.

3 komentáře:

  1. Ahoj Pavlis, předně zírám a žasnu, že máš blog. Tak gratuluji a vítám tě a těším se, co budeš psát. No a pak ještě bych chtěla připomenout, že jsem ti psala na Vánoce i za Silvestra dohromady, tudíž to nemůžeš brát tak, že ti nikdo (kromě Abee a páji) nepopřál. Blogu zdar :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Já vím Markét. Já jsem přál Petimu osobně a říkal jsem mu že Ti má popřát za mě. Nejraději bych to udělal taky osobně, ale bohužel... Tak snad příště :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeden by mě skoro litoval. Nakonec to nebylo vůbec špatný, naopak. Stali se věci překvapivé, milé, plnila se i tajná přání. Když pominu, že jsem musela oželet přítomnost toho Nejdůležitějšího, byl to moc hezký Nový rok. Každopádně Tobě ještě jednou moc děkuju. Pa, Z.

    OdpovědětVymazat