sobota 9. ledna 2010

Zážitky jako dárek


Je už sice trošku pozdě mluvit o dárcích, ale jeden můj kamarád dostal jako dárek k vánocům jednodenní výlet do Paříže.
Myslím, že je geniální nápad dávat zážitkové dárky. Trošku jsem koukal na nettu a musím říct že jsem byl překvapen kolik firem se tím zabývá a co všechno se dá zažít.
Můžete si vybrat ze spousty zážitků v kategoriích: romantické, relax, gurmán, adrenalin, hobby, krása, auto-moto.
Vybral jsem pár věcí na ukázku.
Let balonem - 6500kč
Bagrování - 4600kč (zkusil jsem si to svého času v práci a je to fakt zábava)
James Bond - 100 000kč (adrenalinový let malým letadlem, projížďka v Aston Martinu)
O čem muži sní - 5000kč (žena se stane hospodskou, jde na fotbal a pak do strip baru)
Let stíhačkou - 28500kč
Musím říct že nejvtipnější a nejoriginálnější dárek nabízel Joey ze seriálu Přátelé, když nabízel poukázku na hodinu sexu s omezenou časovou platností. Napadlo mě že bych to taky dával, ale pak jsem to nedokázal zařadit do žádné kategorie. Nejdřív jsem myslel že to spadá pod ROMANTICKÉ, pak jsem si ale řekl že to bude spíš ADRENALINOVÉ a nakonec jsem usoudil že to patří do kategorie HOROROVÉ a tak jsem od toho upustil. :-))

3 komentáře:

  1. Špatná by taky nemusela být poukázka na políbení zadnice;) Za příplatek si ji vytřu. AKCE! Na obě půlky za jednu cenu!;)

    Ale když to vezmu vážně, přemýšlím, že bychom na rok 2010 před Vánoci vymysleli nějaké zážitky za KZK - jeden je jasnej: soukromá noční prohlídka kláštera s noclehem v konírně, ale chce to ještě tak dva další... napadá mě už jen třeba "úklid po plese maturantů":) ale o to by asi moc zájem nebyl... tak to sem dávám do pléna. Zřejmě by šly třeba abonentky na některý druhy pořadů - celoročně všechny divadla, koncerty neb tak... ale napadá vás ještě něco?

    OdpovědětVymazat
  2. Pavliku, co bys dělal, kdybych si takovou tvojí poukázku koupil já?

    OdpovědětVymazat
  3. To se Jiříku nedá koupit. Já to chtěl dávat jako dárek. Tobě bych raději něco koupil. :-)

    OdpovědětVymazat