sobota 30. ledna 2010

Loučení

Tak jsem absolvoval po dlouhých třech letech mojí poslední (možná) jízdu kamionem. Musím říct že jí neprovázela žádná nostalgie, ani smutek. Chtěl jsem to mít je co nejrychleji a bez problémů za sebou. Nakonec jsem v pořádku dovezl auto i sebe na firmu, odevzdal věci, předal auto, podepsal výpověď a šel v klidu a bez nějakých negativních emocí domů.

Rozhodnutí skončit ve mě zrálo už dlouho a dokonce jsem si to dal jako jedno z několika předsevzetích na tento rok. :-) Přiznám se že mě to kdysi i bavilo, ale to už je hodně dávno. Ta časová náročnost té práce se nakonec ukázala jako ten největší a nepřekonatelný problém. Mnozí, teď už bývalí kolegové mi předpovídají že se jednou vrátím, ale já o tom pochybuju. Možná budu ještě někdy jezdit, ale uřčitě ne kamionem. I když nikdy neříkej nikdy a nakonec to ukáže jen čas.

Musím říct že skončit s prací není nakonec tak lehké, jak to na první pohled vypadá. Jde o to že i když vás ta práce sere, tak už tam máte vybudovanou nějakou pozici, víte co a jak, na koho se s čím obrátit atd atd. V nové práci jste ze začátku za kreténa, který nikoho nezná a nic neví. Je to hroznej pocit, ale já doufám že tohle období brzy pomine.

Zatím o nové práci nic víc psát nebudu, protože vlastně nic moc nevím. Až se tam trošku rozkoukám, tak sem určitě pár řádků napíšu.

Tak tedy sbohem Scanie, doufám že se k tobě bude tvůj nový pán chovat se stejnou láskou jako já. Sbohem bývalí kolegové, přeju Vám hodně bezproblémových kilometrů a hodně štastných návratů domů. A taky sbohem na Četrans. Díky za tu šanci tenkrát a za nezapomenutelnou zkušenost

4 komentáře:

  1. Chudák milá Scanča... víš jak se jí bude stýskat? :)

    OdpovědětVymazat
  2. To byl jen takový vtípek, zkrátka si byl její první a život jde dál, že? :)
    Sem na tebe pyšná, že si chytil možnost za pačesy a nenechal ji uplout jenom kvůli pohodlnosti nebo zbabělosti, jako by to udělalo spousta jiných lidí.
    Přeju mooc štěstí a co nejkratší "kreténské období" v nové práci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuju Pájo. Zbožňuju Tě ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jen ať to "kreténský období" chvíli trvá, skvěle se to pak poslouchá;) Já se těším zejména na příběhy, který sem nenapíšeš, protože by je blog neunes. A přeju ti jich ne-po-čí-ta-ně!

    Chci, abys mě taky zbožňoval!;)

    OdpovědětVymazat