sobota 6. února 2010

Avatar 2

Tak to vypadá že moje recenze Avataru bude mít nakonec ještě pokračování. Rozhodl jsem se totiž, že mu dám ještě šanci a zarezervoval jsem si lístky na 3D. Chci dokázat všem že mám otevřenou hlavu a že jsem přístupný novému pohledu na věc.

Kdokoliv napíše nějakou recenzi na Avatar (jako třeba tady, nebo velmi trefná tady) tak jsou potom v komentářích názory pro i proti. Skoro to vypadá že jme rozděleni na dva tábory. Inspirovalo mě to k založení hlasování (vlevo níže) a já doufám že se do něj zapojíte. Samozřejmě že tahle kontroverze je pro tvůrce filmu jen a jen dobře, protože když se o filmu mluví, tak se na něj chodí. Už teď je to nejvýdělečnější film vůbec a to ještě zdaleka není u konce s dechem. Jen já, a to jsem vlastně odpůrce, dám spolku pana Camerona nakonec 460kč. :-)

Takže se v půlce března těšte na mojí další recenzi na Avatar 3D.

3 komentáře:

  1. Nemůžu hlasovat! Nevím, jestli je to nejlepší film roku, když je teprve začátek února. Protože se to tu tolik propírá, přemýšlela jsem, proč jsem nebyla z filmu zklamaná a je to proto, že jsem (nevím, jak se to mohlo stát) naprosto unikla jakékoli propagaci snímku, takže jsem neměla vůbec žádné očekávání (kromě 3D zážitku). Jenom mi den před řekla Terezka, že jde o ekologickou scifi. No a to se potvrdilo.

    Ale je fakt srandovní, že Ty, kterýmu se film nelíbil, dáš 460 a já, který se líbil, jsem dala 22O a tím to končí, protože to bylo pěkný, ale jednou mi to stačilo :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Film roku v tom hlasování je spíš myšleno jako takové emotivní zvolání opravdu nadšeného člověka. Ale jestli to chceš přesně, tak to berme jako nejlepší film za období jednoho roku. Tedy od 6.2.2009 do 6.2.2010. Spíš než o peníze jde o to že chci být ve svých recenzích fér. A fér je, vidět film jako celek a bohužel u Avataru to znamená vidět ho ve 3D.

    OdpovědětVymazat
  3. No já jsem to pochopila, ale hlasovat stejně nemůžu, páč nesouhlasim ani s jednou odpovědí. Jestli myslíš nelepší film, kterej jsem za ten rok viděla, tak to Avatar nebyl. Dej tam ještě ANO, LÍBIL. :o)))

    OdpovědětVymazat