neděle 28. února 2010

Squash


Chtěl bych napsat pár řádků o hře, kterou hraju už poměrně dlouho a poslední dobou i docela často. Musím říct že mě ta hra hrozně baví a nevynechám žádnou příležitost, kdy si jí můžu zahrát. Řekl bych že svojí výkoností patřím někam hluboko pod průměr, ale to je mi jedno. Je neuvěřitelné, jak se může člověk vyblbnout a naběhat na několika málo metrech čtverečních. Podle tabulek patří squash mezi sporty s největším výdejem energie. Za hodinu spálíte cca 2100 - 2500kj. Zhruba stejně se spálí třeba při hokeji, rychlém kraulu, nebo při veslování. Pro nezasvěcené, jsou to asi 2 tatranky. Je to sport relativně levný. Rakety začínají někde na 600 korunách, míčky stojí kolem 50 korun a boty se světlou podrážkou se dají také sehnat za pár stovek. Mluvím tady samozřejmě o věcech pro amatéry.
Chodím hrát víceméně pravidelně s nekolika borci z nichž každý, a to mě na tom baví, hraje trochu jinak. Peťa hraje tvrdě a přímo. Jirka hraje zákeřně a nepříjemně na sebe. Zdenda hraje (zatím) špatně. Míra zase udělá dva kroky a zbytek se nahne. Tím pádem hodně doběhne a tudíž i odehraje.
Mám rád hry, při kterých vám ta dřina, kvůli zápalu a nasazení ani nepřijde a to squash jednoznačně je! Všem ho tedy vřele doporučuji.

6 komentářů:

  1. Už se těšim na neděli - sice furt chrchlám jak tuberák a pondělní rentgen navíc odhalil, že mi jeden z těch zlomených prstů na noze ani po třech měsících pořád nesrostl (ani se mu nedivim), ale to mě nemůže odradit! Squash je makačka , squash je sranda...squash je prostě boží :-)
    PS:Nezapomínej na to, že žák je vizitkou svého učitele ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Squash je fajn...jen se pořád nemůžu dokopat k pravidelnýmu chození...

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Pavlíku psát tady o mně takové hanebnosti. Spojovat s mnou čistou duší slova typu "zákeřný" a "nepříjemně". Velice si mne ranil. Já prostě jenom neumím prohrávat a tak hraju jako dobytek a hádám se o každý zoufalý míček, abych doma večer vůbec usnul. A kdyby si mě někdy dokonce začal porážet (od čehož už nejsme daleko, neboť posledně mi již selhávalo okysličování důležitých orgánů) a následující hry ses cítil trochu málátný, tak věř, že jsem Ti tvůj energetický nápoj upravil sedativy!!! Jirka starýho zákeřňáka syn :))))

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravim. Hraji krátkou dobu squash a jsem začátečník, tak bych se chtěl zeptat, jaké boty by jste mi doporučili na squash? Našel jsem na internetu zajímavý obchod http://sanasport.cz/squash/squashova-obuv/ , tak bych se chtěl zeptat, jaké boty z této nabídky by jste mi doporučili? Díky moc za každou odpověď. Pavel

    OdpovědětVymazat