pondělí 1. března 2010

Neštovice


Tak má Verunka plané neštovice. Nejhorší má za sebou a tak už je celkem v pohodě. Samozřejmě se to neobešlo bez slz. Není to nemoc bolestivá, ale je velmi nepříjemná. Když vám na těle vyrazí za dva dny desítky nehezkých pupínků, které ještě ke všemu nechutně svědí, tak je to zátěž na psychiku. Musím jí pochválit, protože to snáší velmi statečně. A to bych ještě řekl že jich má neobvykle hodně. Nemůžu to sice pořádně posoudit, protože si ty moje už nepamatuji a u jiných dětí jsem to zatím neviděl. Je jich ale dost.

4 komentáře:

  1. Abych se podělila o naše zážitky s planými neštovicemi- já jich měla celkem dost, (ovšem tolik jako Verunka asi nee) ale zas trvalo celkem dlouho, než zmizely. Moje ségra jich měla pár, týden poté, co mě zmizela poslední :), a pokud si dobře vzpomínám, měla k nim zas i horečku. Bráška je zatim neměl, tak uvidíme, na kterou se bude klonit stranu :)
    Držim palce, aby co nejdříve zmizely!



    (ale na druhou stranu musim uznat, že je Verunka i s neštovicema dobrá modelka :) )

    OdpovědětVymazat
  2. Zatím jsme to neměli, ale kamarádka jo a říkala, že jejich holčička měla SEDM pupínků!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsme tedy asi vyhráli. Hurá.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak bráška Pavlík už je má a dle mamky mi v počtu silně konkuruje, ovšem stále na Verunku nemá :)

    OdpovědětVymazat