sobota 20. března 2010

Sedm životů


Tak jsem si po dlouhé době spravil chuť a dnes jsem viděl pěkný film. Jmenuje se Sedm životů (trailer zde). Will Smith alias Ben Thomas alias Tim Thomas je úspěšný konstruktér, který má krásnou a milující ženu, dům a šťastný život. Bohužel při autonehodě, kterou zaviní zemře nejenom jeho žena, ale i dalších 7 lidí. Po krátkém období, plném beznaděje onemocní jeho bratr plicní chorobou a Ben mu daruje půlku plíce. A to ho vlastně inspiruje k plánu, ve kterém pomůže dalším šesti lidem a tím se “vykoupí“. Nechce ale pomáhat někomu, kdo si to nezaslouží a tak hledá. Jedné ženě, kterou bije manžel dá svůj dům a novou identitu, druhé daruje část jater, jednomu muži kostní dřeň.

Strhující, ale neuvěřitelně smutné finále prozrazovat nechci, ale říkám, že jsem u něj brečel jek želva

Tenhle film je prvoplánovej útok na city, ale já mu to rád odpouštím. A proč?! Protože jsem se bavil! Protože mě film vtáhnul do děje a já se na chvíly vcítil do osudů hlavních hrdinů.

Protože ten film je uvěřitelnej a určitě je na světě spousta lidí, kteří mají podobné problémy.

V Avataru umře spousta těch modrej domorodců a mě je to fuk. Umře ta trapná drsnačka s cigárem a já jsem rád že už jí v dalších minutách filmu neuvidím. Ve filmu Sedm životů pomáhá Ben životy zachraňovat a mě to dojímá k slzám. Film stál 55mil. dolarů, což je oproti Avataru zlomek, ale pro mě má tisíckrát větší hodnotu. To je to, o co mi vlastně pořád jde. Proto Avatar zase zmiňuji a doufám že budu konečně pochopen. :-)))

1 komentář:

  1. Tenhle film fakt miluju! I když jsi neprozradil vyvrcholení filmu, myslím ,že si toho o něm vyzradil stejně víc než dost. Každopádně je fakt skvělej. A přestaň už konečně s tim Avatarem, myslím, že všichni chápeme, že se ti to nelíbilo...:)

    OdpovědětVymazat