neděle 28. března 2010

Nutná ochrana

Včera jsme se s holkama šli projít dolu k řece. Vzali jsme si rohlík a šli nakrmit kačenky.
Bohužel dole u řeky byl sfetovanej cigoš, kterej nám celej výlet zkazil. Nejenom že nás otravoval tam, ale šel za náma až na Střelák, kde zůstal stát a čuměl na nás dovnitř. Zavolal jsem na městskou policii a ti to vyřešili.
Nejde o to že bych se ho bál, popravdě byl rád že stojí na nohou, ale říkám si, co kdybych tam nebyl? To se opravdu musím bát, když se půjdou holky za bílého dne projít?!
Policie přijela asi za 5 minut, ale co všechno se může stát za 5 minut nechci ani domýšlet.Nějak jsem neváhal a koupil Ivetě pepřovej spray. Prostě nevěřím na to, že by je někdo dokázal včas ochránit.
Musím přiznat, že jsme si v noci, když jsem koukal na Verunku jak spí, pohrával s myšlenkou co kdyby. Obecně nemám takové myšlenky rád, někdy se jim ale nevyhnu. V tomhle jsem možná trošku staromódní, ale uznávám teorii “oko za oko zub za zub“. Říkám si že mám právo chránit svojí rodinu. Nemyslím nějaký zákon, či ústavu, ale přírodní právo. V tohle právo věřím a říkám na rovinu že bych se neváhal pomstít tím nejkrutějším způsobem komukoliv, kdo by vstáhl ruku na mojí rodinu!
Další věc, o které jsem přemýšlel je, jak si můžeme dovolit “vydržovat” takovou úplně zbytečnou lůzu. Vždyť ten člověk je naší společnosti úplně k ničemu. To opravdu není možnost, jak ho donutit k nějaké pospěšné činnosti?! A jestli není, tak proč ho podporovat ještě 30 let. Dovedu si představit člověka, jak žije někde ve vilové čtvrti, takovou pakáž vidí jen v televizi, jak má plnou hubu keců o lidských právech. Asi působím radikálně, ale já už iluze o nápravě, převýchově a začlenění do společnosti, dík vlastní zkušenosti ztratil.
Na odlehčení přidám odkaz, který mě pobavil a tak trochu s tím i souvisí. Přišlo mi to mailem pod názvem Romský Facebook

11 komentářů:

  1. Pepřák je v dnešní době nutností. Ale, Pavlíku, tyhle Tvoje názory se mi nelíbí. Trochu zavánějí totalismem. Já mám v tomhle případě taky plnou hubu keců, ale vlastní zkušenost taky. Zkus trochu tolerance. Oni si posírají svůj život. Tak je nech, ať to dotáhnou do hořekého konce.

    OdpovědětVymazat
  2. V první řadě důležitá otázka: Tou pakáží (lůzou) myslíš narkomany nebo cikány? V té poslední třetině článku jsi to nějak zobecnil.
    Předevčírem jsem byla s Andulkou v krámu na béčku a táhla jsem jí rychle pryč, protože jsme potkaly možná toho samýho člověka, co vy. Nebylo to vůbec příjemný, ale souhlasím s Terezkou. Takový lidi (jako je ten na toluenu) jsou v hajlzu a už se z toho nedostanou. Ale co by jsi chtěl s nima dělat? Vyhladit nebo co?

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Pipko, ať si každý se svým životem dělá co chce, ale ať se taky nesere do mýho. Jakmile mě začne omezovat, nebo ohrožovat, tak začínám být netolerantní.
    Vy všichni tolerantní si musíte uvědomit že jim to nicnedělání a fetování platíte. Ať si klidně fetuje, ať nechodí do práce. Když na to nebudu doplácet, tak mi to bude jedno.
    A co bych s nima chtěl dělat? Já nevím, tu otázku jsem položil už v článku. Možná by ale mohli být sociální dávky, které dostává, využity lépe.

    OdpovědětVymazat
  4. Když zůstaneme u toho člověka, nemyslím, že by byl schopnej docházet někam na úřad, takže určitě ani dávky nemá. To je jako bezdomovci, nic nedostávaj, ale když tě budou obtěžovat, budou ti vadit.

    OdpovědětVymazat
  5. Plně chápu Tvoje obavy o rodinu, ale ještě bych k těm feťákům a nemakačenkům přidal pobíhající bojové psy bez vodítka a náhubku. Z tohoto důvodu jsem si pořídil nůž, který mám pořád u sebe a praktikuju bojové umění. Ale co když nejsem s rodinou...
    Já bych situaci, kdy tyto dvě skupiny obtěžují ostatní občany, řešil takto: pokud chceš podporu či sociální dávky, musíš si to odpracovat u města, či státu a nebudeš mít čas na blbosti. Nechceš? Tak dostaneš minimum, jenom na jídlo. A pokud je na tom někdo tak špatně, že nedokáže kontrolovat své chování, tak pro tyto občany bych vytvořil speciální pracovní tábor, kde by museli po nějakou dobu tvrdě pracovat, např. při výstavbě dálnic atd. Což by sloužilo i jako detox.

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasim s nutností řešení tohohle problému, ikdyž ne tak radikálně... Pravdou je, že o sebe strach nemam, ale plně rozumim strachu o rodinu či děti (ikdyž ještě rodič nejsem). Určitě bych byl pro nějakej program s prací, ikdyž prac. tábory se mi příčí...

    OdpovědětVymazat
  7. Já už bych to kosil od dětskýho věku. Hezky ve školce rozpočítat a každej třetí do plynu, ona si ta zbylá dvě robátka pak rozmyslí, jestli se chovat dobře nebo ne;) Prevence před represí! Jinak si myslím, že strach je normální, i strach o rodinu, a žes jednal správně a že nic jinýho se dělat nedá, než počítat s tím, že i kdyby byly pracovní tábory, i kdyby nebyly dávky, tak tvoje holky stejně může potkat něco podobnýho. Kdyby zlo šlo vymýtit, žili bychom v ráji a ne na zemi. Možná je dobře, žes to zažil - člověk si přece potom víc váží toho, co má:)

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, a máš tam překlep. Místo "vepřovej steak" jsi omylem napsal "pepřovej spray". Ten na Střelnici v menu nemaj. :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Hm, to je zase ten postoj, že se s tím nic nedá dělat... Tak se holt poflakuje, nechodí do práce, krade aby měl na fet, někdo mu to vesele prodá, já si ho platím z daní, tak budu tolerantní a možná někomu nic neudělá, až mu hrábne. A pokud jo, tak musím doufat, že to nebude někdo blízký a pokud se mu postavím a něco mu udělám, tak zavřou mně, protože on je vlastně chudák a já jsem rasista či co:-)

    OdpovědětVymazat
  10. J-Lo: Já už zažil i horší věci. Máš pravdu že nás to může potkat i kdyby jsme se stavěli na hlavu. Musím se ale smát když se ve firmě udělá předpis že odpadkový koš musí být pod stolem, protože je potencionálně nebezpečné když je vedle stolu a pak taky běhá idiot, u kterého se víceméně čeká, než někomu něco provede, protože do té doby s ním, díky vám tolerantním, nikdo nemůže nic dělat. Jsem tedy pro prevenci.

    OdpovědětVymazat
  11. Brrr, takové předsudky! Že vy jste v mládí četli Kocoura Mikeše... ;-)

    OdpovědětVymazat