neděle 10. ledna 2010

The best of

Jednou mi řekla Markétka že když jí dám poslechnout CD s mým best of, tak jí tím o sobě hodně prozradím. Přijde mi to zajímavé a myslím že na tom něco je. I když mi jednou taky řekla že jsem v muzice težce nepopsanej papír, tak jsem sestavil žebříček svých deseti nejoblíbenějších songů. Mám samozřejmě svůj CD výběr, který obsahuje mnohem víc písniček, ale všechny je tady vypisovat nebudu. Jsem tedy zvědav co tím komu o sobě povím.
Tady je mé srdce k nakouknutí :
Sinead O connor - Nothing compares
Lara Fabian - je taime
Mettalica - Nothing else matters
Jarek Nohavica - Kometa
R.E.M - Everybody hurts
Lucie - Lucie
Rolling Stones - Angie
Scorpions - Still loving you
Marie Rottrová - Lásko voníš deštěm
David Gray - This year love

9 komentářů:

  1. Tu Lucii - Lucii bych mezi nima měla taky :o) Jinak všechny znám, kromě tý poslední.
    Zajímavý je, že VŠECHNY Tvý nej nej písničky jsou pomalý.... ;o) Co to asi znamená....?
    :o)
    Jo a She´s gone (http://www.youtube.com/watch?v=j9xNzgUl9RM)napsal Ozzy prý pro svou mrtvou ženu, tak už jen kvůli tomu bych byla radši pro originál, ale taky jí mám naposlouchanou česky, jako Ty. (A taky se Nohavicovi ten text pro Marušku povedl :o))

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny jsme si s Věruškou poslechli, udělalo nám to nejen pěknou kulisu, ale i navodilo příjemnou náladu. Až u tý poslední jsem nevěděl, jestli se smát nebo brečet, taky jsem ji jedinou neznal... kdes toho opršelýho člověka s mikropianinem vyštrachal? :-)
    H&V

    OdpovědětVymazat
  3. Pavlíku, kdybych viděla ten seznam, tak si řeknu, že je to best of nějakýho staršího romantika. (staršího než já):) A taky mi nápadně připomíná playlist, který slýchávám v Brně, tak to můžeš probrat s mojí spolubydlou:) Příjemný k poslechu, když je člověk šťastnej i nešťastnej i normální a to je příjemný. Jsi tedy příjemný člověk :) Abee

    OdpovědětVymazat
  4. Markét, fakt netuším co to znamená. Myslel jsem že mi to řekneš ty.:-) Já ten originál od sabbathů znám taky, ale i Ozzy prej řekl že se mu verze od Rottrový líbí víc. Nějak si sice nedovedu představit jak Ozzy poslouchá Marušku, ale slyšel jsem to.
    Honzíku, já tu písničku poprvé slyšel jako podkres v jednom filmu (wimbledon myslím) a zaujala mě natolik, že jsem studoval závěrečné titulky abych zjistil kdo to zpívá. Klip jsem viděl poprvé včera a to pianininino mě taky pobavilo.
    Abee, tak to asi vypadá že budu starší příjemnej romantik, nebo....

    OdpovědětVymazat
  5. ...nebo ten nejpříjemnější starší romantik, jakýho znám :D Abee

    OdpovědětVymazat
  6. A nezkoušel sis udělat podobný "best of" celých elpíček? Jedna vodrhovačka se sem tam povede každýmu, ale natočit desku, kterou si člověk i po 30ti poslechnutích pustí vždycky pěkně celou bez přeskakování písniček, tak tomu řikám machrovina.
    Já už pár takových objevil - teď mě jen tak z hlavy napadaj třeba Kluci kde ste? od Tata Bojs, soundrtack k filmu Alfie od Jaggera&Stewarta nebo alba Begin to Hope a Far od Reginy Spektor...a abych tu nebyl za dalšího staršího příjemnýho romantika, tak přihodim třeba ještě Californication od RHCP nebo MGKK Telepathy od Suns ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, písničky jsou všechny pomalý a vpodstatě melancholický až smutný. Vypíchnul bych Lucii, Mettalicu a Marii Rottrovou. Při "Lásko voníš deštěm" mi jde vždycky mráz po zádech... Naopak kapelu REM opravdu nemusím. Ale je to můj vkus.
    :-)
    DreamTheater

    OdpovědětVymazat
  8. Písničky jsou to většinou dobrý,ale možná jsi už zapomněl na Enigmu... Tenkrát, to nám bylo asi 16 nebo 17, si pamatuju, jax byl jedno odpoledne úplně mimo...Odůvodnils to tim, žes v noci, v polospánku, kdyžs měl puštěný rádio, slyšel tuhle píseň prvně a kdyžs mi to vyprávěl, měls husí kůži... Myslim si, že ať je tenhle tvůj výběr sebelepší, z žádný z těchhle písniček takovej pocit nemáš... Vzpomínáš si...?K.

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle příhodu si bohužel nepamatuju, ale Enigma mě tenkrát dostala, to je fakt. Je hrozně zajímavý co lidem nakonec utkví v paměti. Já si s Tebou taky pamatuju pár věcí, pár momentů, o kterých si myslím že si je určitě nepamatuješ. To je skoro inspirace na další článek. :-) Dík

    OdpovědětVymazat