neděle 31. října 2010

Rodinný přírůstek

Tak nás nakonec Verunka ukecala. Dlouho jsem s ní bojoval, ale nakonec jsem neodolal těm jejím smutným prosícím očím. Verunka jí pojmenovala Týnka. Je opravdu malinká, roztomilá, prospí víc jak půlku dne a je neuvěřitelně čistotná.
Obecně jsem ale poměrně velký odpůrce zvířat v panelákovém bytě. Hlavně psů. Když jsem viděl psi, které měli rodiče v baráku, tak to bylo úplně něco jiného. Celé dny běhali po zahradě, nikdo je neokřikoval, nikdy žádné vodítko a měli vlastně to svoje teritorium několiksetkrát větší, než psi v paneláku. Taky mě strašně serou všudypřítomné výkaly. 99% lidí po svých psech neuklízí a jsou ještě tak líný, že chodí se psem pouze před panelák, kde se na 10 m2 travnaté plochy vysere několik desítek psů denně. A vlastně ani v parku člověk nemůže sejít z cesty, protože hned šlápne do hovna.






2 komentáře: