pondělí 1. listopadu 2010

Nezapomeneme

Dnes, je ten smutný den, kdy nás navždy opustila, naše milovaná....televize. Zhruba před dvěma měsíci jsme u ní začali pozorovat drobné příznaky nemoci. Nepřikládali jsem tomu žádnou důležitost, protože jinak fungovala zcela normálně. Asi před týdnem se její stav značně zhoršil a my si poprvé uvědomili, že o ní můžeme přijít. Snažili jsme se jí trošku ulevit a tak jsme přijali opatření, o kterém jsme si naivně mysleli, že jí ještě dokáže zachránit. Jednalo se převážně o její vypínání hlavním vypínačem a o omezení doby hraní. Také jsem z jejích útrob vysál všechen prach a nečistoty. Nicméně její stav se nelepšil a dnes, přesně v 16.30, nám zprostředkovala vysílání naposledy. Na úplném konci se z ní mohutně zakouřilo a my si myslíme, že to její duše opustila již mrtvou schránku. Tímto jí děkuji za 9 let věrné služby a stovky hodin, kdy nás bavila, poučovala, rozesmávala i rozplakávala.
Vydržela jen o dva týdny déle, než její kolegyně pračka, která upadla do kómatu před touto dobou. Dlouho to vypadalo že jí odpojíme od přístrojů, ale můj bratr chirurg, který našel součástky potřebné pro transplantaci, se jí je zítra pokusí voperovat.A já jen doufám,že bude úspěšný. Děsím se jen toho, že jestli jí přivede zpět k životu, tak jí budu muset zdělit, že její dlouholetá přítelkyně televize, to má za sebou.
Bohužel mi moje finanční situace nedovoluje jí pořídit přítelkyni novou a tak teď u nás bude nějaký čas smutno.





Žádné komentáře:

Okomentovat