středa 17. listopadu 2010

Divadelní víkendy

Poslední dva víkendy, byli pro mě víkendy divadelní. První víkend jsem trávil v penzionu v Nahořečicích s naší partou divadelníků. Po pátečním večeru, kdy se nás sešla opravdu hromada a kdy jsme si dlouho do noci povídali, jsme v sobotu ráno nastoupili v plné polní na výlet do nedaleké Chýše. Cesta vedla pěknou krajinou a náš průvodce Milan vybral opravdu všechny druhy terénu. Začali jsme na silnici, pak jsme šli chvilku po kolejích, poté následovala polní cesta a pak zase silnice, která nás dovedla do cíle. Přiznám se, že jsem do Chýše jezdil celkem pravidelně, když jsem ještě rozvážel ryby, ale to, že je tam tak pěkný zámek a že tam mají vlastní pivovar, jsem zjistil až teď. První jsme zašli do restaurace, kde jsme si dali chýšské pivo a něco k snědku. Do restaurace později přišel žokej Váňa a Honzíkovi to připomnělo historku jak v 93 běhal při Velké Pardubické po dráze a tím se jí snažil bojkotovat. Po této historce jsme zašli do zámeckého parku, kde jsme se váleli v listí a uspořádali závod v běhu bez pravidel. Tuto vesničku doporučuji k výletu, protože to tam mají opravdu moc hezké.
Druhý víkend byl ve znamení pohádky O zlé princezně a třech mandarínech, které dnes zahrálo naše divadlo Navenek a to převážně v podání našich juniorských členů. Do této hry jsem byl přizván na poslední chvíli a to do miniaturní role nosiče. Abych se na víkendových zkouškách nenudil, tak jsem se sám angažoval do role asistenta režie a už po několika minutách jsem všem lezl na nervy svými poznámkami k výkonům jednotlivých herců a hereček. Tímto se jim tedy všem omlouvám a gratuluji jim k dnešní povedené premiéře. Doufám, že je ještě uvidím na nějakých dalších divadelních projektech.
Přikládám pár fotografií z víkendových zkoušek. Bohužel nemám žádné foto z premiéry a tak vás ochudím o nádhernou scénu a spoustu krásných kostýmů, které navrhla a vyrobila naše božská Rita.















2 komentáře:

  1. A o fotografii Rity se spadlou oponou při přípravě paravánu jsi nás taky ochudil :-) To bychom pak ale asi už opravdu nikdy žádné kostýmy neviděli;)

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlík má silně vyvinutý pud sebezáchovy a tak foto raději smazal:))

    OdpovědětVymazat