středa 10. listopadu 2010

Paneláková koupelna - otevřené okno k sousedům

Dnes, po vyčerpávajícím dni práci, jsem se rozhodl zarelaxovat si ve vaně horké vody. Napustil jsem si tedy vanu vody, která byla ještě o několik stupňů teplejší, než by můj otec ze studených hor krušných, nazval vodu horkou. Do vany jsem přidal vonné oleje a nasypal si do ní plátky růží. Také jsem si zapálil svíčky, které jsem umístil do různých míst naší koupelny. Pustil jsem si romantickou a poklidnou muziku a s dobrou knihou jsem se naložil do vany.
Asi po dvou minutách, když jsem načal další stránku, kde právě hlavní hrdina Stuart, začal prsty prozkoumávat obsah kalhotek svůdné Penelope, se ozval neuvěřitelně nepříjemný hlas, který zplnacikánskéhohrdla pravil: Ty mrdko skurvená pojebaná.....
Asi po pěti minutách, kdy příval vábných slov neustával, jsem zaklapl trapnou knížku, sfouknul smrduté svíčky, vypnul ubohou muziku, rozhrnul plátky růží a s podobnými slovy na adresu paneláků a cikánských sousedů šel ven z panelákové koupelny, která je jako otevřené okno k sousedům.

3 komentáře:

  1. Jednou jsem takhle seděl na ajnclíku a ve stupačkách jsem postupně zaslechl něčí zakašlání a pak ještě jeden podobný, ale jiný zvuk, takové spíš odfrknutí, z větší dálky. Uvědomil jsem si, že netrůním sám. A najednou mi došlo, že sedím dva a půl metru nad někým a kdyby jen na chvilku zmizela podlaha mého panelákového záchoda, vysral bych se mu na hlavu, a on zase tomu pod sebou. Oddechl jsem si, že jsem v nejvyšším patře a s gustem jsem vykonal potřebu spláchnul všechny sousedy najednou.

    OdpovědětVymazat
  2. Vždycky žasnu, když zjistím, že jsme se zase se sousedem shodli a splachujeme skoro zároveň :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Mě osobně se v práci stalo, že jsem po vykonání potřeby chtěl vědět, který sprosťák to venku tak nadává...Jakmile jsem vykouknul z okna a on mě zmerčil, dostal jsem další dávku toho, co jsem slyšel před chvílí...Jinak tento týden se nám přímo pod okny kanceláře vydělal jeden cikán. Vy, kdo víte, kde je v Chomutově katastální ůřad mi potvrdíte, že je to prakticky v centru města. MD

    OdpovědětVymazat