neděle 13. února 2011

Nová výzva

Na začátku ledna jsem se rozhodl, že se k mojí velmi, velmi, velmi úspěšné kariéře herce, pokusím prorazit také v roli režiséra. Vybral jsem si k tomu team, se kterým jsem již trochu spolupracoval na pohádce O Třech Mandarínech. No, spíš sem se přišel kouknout na poslední zkoušky před jejich premiérou a utrousil pár nepříjemných poznámek. K nim jsem přibral ještě dva úplné nováčky, z nichž jednomu jsem dal nosnou roli a jsem moc zvědav, jak mu to půjde. Mám pouze jednu zkušenou herečku a to je Markétka P. Chtěl bych jí tímto ještě jednou poděkovat, že se i přes nedostatek času rozhodla, že se k nám připojí. I když jí musí být jasné, že jí budu zneužívat nejenom na hraní. Máme za sebou dvě čtené zkoušky a zatím jsem nadšen, i když vidím, že nás čeká opravdu hodně, hodně a hodně práce, na kterou se ale velmi těším.
Děkuji Milhausovi za pomoc s výběrem hry (nicméně mezi náma Milane, sis tuhle hru měl nechat pro sebe a nedávat jí z ruky). Také děkuji Honzovi za prostory a všeobecnou podporu.
Na výsledek se můžete těšit někdy na podzim a já věřím, že se Vám to bude líbit.
Tak tedy držte palce (ti co mě nemají rádi samozřejmě nemusí).

3 komentáře:

  1. Taky děkuju :-D Bude to legrace. Aspoň ty zkoušky určitě.

    OdpovědětVymazat
  2. Šárka: Budu ti držet pěsti, abys měl štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nasadil jsi mi brouka do hlavy!!!

    A-Lexx

    OdpovědětVymazat