sobota 4. prosince 2010

Mr. Incredible

Již před několika měsíci, když začala pořádná televizní masáž na talentové soutěže, jsem se rozhodl, že je prostě kompletně vynechám. Neviděl jsem ani jeden kompletní díl. ale přiznám se, že jsem občas v sobotu dopoledne náhodně shlédnul pár účinkujících. Nikdo mě ovšem nijak zvlášť nenadchnul.
Jenže v pondělí ráno se moji kolegové v práci nadšeně bavili o jakémsi kouzelníkovi jménem Richard Nedvěd. Ze zvědavosti jsem tedy dnes zasedl k repríze ČSMT na Primě a počkal si na jeho výstup. A byl jsem nadšen! Ten člověk je neuvěřitelnej bavič, showman, ale také kouzelník. Opravdu jsem se takhle dobře u televize hodně dlouho nezasmál a proto, i když nevyhrál, je pro mě absolutní vítěz.
Přidávám dvě videa, kde to první je z finálového večera a druhé jsem našel na youtube a to je z pořadu Na stojáka. To obvzlášť doporučuji zhlédnout.



Žádné komentáře:

Okomentovat